wtorek, 10 grudnia 2019

...druga chusta z tajemniczego pudełka...


...dzis prezentuja drugą chuste z pudełka, kokonek 3 nitki, 1000m + domówiony ostatni kolor, wzór Alis, darmowy
wzór dla chetnych:
https://www.pasart.pl/blog/jak-zrobic-latwa-chuste-na-szydelku-kurs-szydelkowania-krok-po-kroku/ zapraszam, robię na zamówienie, kolory do ustalenia, pozdrawaim cena 150zł + koszt włóczki

sobota, 7 grudnia 2019

...pierwsza chusta z tajemniczych paczek...


...dziś pokaże pierwszą z chust z niespodzianki, Chusta Carolinasjal, robiłam już druga chustę tym wzorem
robiona z kokonka, 1100m, bawełna z akrylem wzór darmowy, tutaj:https://carolinak.webblogg.se/2017/november/carolinasjal.html pozdrawaim

niedziela, 17 listopada 2019

wtorek, 22 października 2019

...chusta Tiana


...ostatnio troche poszydełkowałam...testowałam nowy wzór chusty TIANA moja wyszła taka:
kokonek 1300m, szydełko2 zapraszam wzór płatny, Anna Rolczak

piątek, 18 października 2019

...zawieszka choinka ze świeczką


...i jest nowość, modny ostatnio filet, modne zawieszki, do okna, na ścianę. Dziś pierwsza w klimacie świątecznym, zawieszka choinka ze świeczką
zawieszka ma wilkość ok. 25 x 25 schemat dla chetnych:
Będą tez inna zawieszki, zapraszam do zaglądania cena 23zł

wtorek, 17 września 2019

...sezon rozpoczety...


...w końcu mam, nowe koło, nowa bombka.... koło 14cm
bombka 11cm
i komplecik...
i schemat z którego robiłam...
zapraszam koło 5zł, bombka 11zł

piątek, 6 września 2019

...zapraszam na herbatkę!


...zapraszam na herbatkę...owocowa, cieplutka...idealna na zbliżającą sie jesień...
ktoś chetny? zapraszam! Inne4 smaki na zamówienie....

niedziela, 25 sierpnia 2019

...chusta Carolinasjal, nie ostatnia


...zrobiłam wyjatkowo szybko w 4dni, chuste z kokonka... Wzór Carolinasjal, kombinowany celowo zmienione rzędy i wykończenie falbankowate...taki miałam zamiar, włóczki starczyło mi, zmiesciłam sie we wzorze, zostało niewiele... kokonek soft +, 1300m, 3 nitki wymiary 180 x 80
wzór ze strony:] https://carolinak.webblogg.se/2017/november/carolinasjal.html zapraszam Jesli wpadła komus w oko, zapraszam do zamówienia, kolorki mozna wybrac samemu cena zalezna od wielkości chusty albo długości nitki za taki model 180zł cena z włóczką Zapraszam!

poniedziałek, 1 lipca 2019

...niebieskie serce z aniołkiem...


...dzis serce, niebieskie z aniołkiem, zawieszka...
schemat, daje dla zainteresowanych
Projekt Autorstwa Wiola, polecam inne jej serca, sa równie piekne :-)

czwartek, 11 kwietnia 2019

...szydełkowy koszyczek


...jak co roku mamy koszyczki. Małe, pastelowe, proste, szydełkowe...na święconkę lub jako ozdoba...
dla zainteresowanych mam tez schemat:
Możliwe inne kolory na zamówienie, zapraszam! Koszyczek w cenie 15zł.

wtorek, 2 kwietnia 2019

...zawieszki z kolorowymi różyczkami


...kolejne Wielkanocne ozdoby gotowe. Dziś mam znane ananskowe jajka, ozdobione szydełkowymi, kolorowymi różyczkami.
schemat ananskowego jajka:
Zawieszki maja około 11cm. Kwiatki można zamówić w dowolnym kolorze, zapraszam Cena 7zł.

poniedziałek, 25 lutego 2019

czwartek, 21 lutego 2019

...wielkanocna zawieszka z zajączkiem


..dzis juz klimat świateczny, zawieszka do okna i nie tylko, świateczna, z zajączkiem...
wymiary 24 x 14 cm mozliwe inne wzorki i kolory, zapraszam dla zainteresowanych schemat: (autor Agnieszka Hrabia)
zapraszam cena 15zł

czwartek, 7 lutego 2019

...kolejne serce zkotkiem :-)


...pokochałam serducha, teraz zrobiłam z kotkiem, zapraszam!
tak, bedą tez inne,zapraszam, kolejne sie tworzy... wrzucam schemat, niestey nie znam autora...
zapraszam cena 20zł

środa, 6 lutego 2019

...zawieszka wielkie serce...


..walentynki tuz, tuz, i za wiosna juz nam tęskno...wiec jest serce szydełkowe. Zawieszka, duza ok 45 x 25, z ptaszkiem ale będą tez inne wzory.
Schemat powstał dzięki Agnieszce Hrabia i bardzo dziękuje, dla zainteresowanych wstawiam na bloga....
zapraszam, mozna zamaiwaic, inne kolory tez możliwe... cena 20 zł